خانه » اخبار » شرکت هواپیماسازی ایرباس جت محبوب ۳۳۰ را تقویت می کند
شرکت هواپیماسازی ایرباس جت محبوب ۳۳۰ را تقویت می کند

شرکت هواپیماسازی ایرباس جت محبوب ۳۳۰ را تقویت می کند

در تلاش برای دریافت سفارشات بیشتر، به نظر می رسد شرکت هواپیماسازی ایرباس جت ۳۳۰ خود را با مجهز کردن به موتورهای ساخت رولزرویس، تقویت نماید.

بر اساس این گزارش، این اقدام همکاری های راهبردی میان شرکت های اروپایی را تقویت خواهد کرد و احتمالا موجب شود شرکت جنرال الکتریک، که در این هواپیماها تنها گزینه ایرباس غیر از رولز رویس است، به طور کلی کنار گذاشته شود.
این در حالی است که شرکت رولز رویس اعلام کرده است از این تصمیم اطلاعی ندارد و اطلاعات بیشتر در این خصوص، باید از طریق ایرباس دریافت شود.
این گزارش حاکی است: ارزش مالی پروژه ارتقای این جت مسافربری که “ایرباس ۳۳۰ نئو” نام گرفته است، دو میلیارد دلار می باشد که در کنار مزایای دیگر، موجب کاهش ۱۴ تا ۱۵ درصدی مصرف سوخت خواهد شد.
قرار است اعضای هیئت مدیره این شرکت آلمانی-فرانسوی در نمایشگاه هوایی پاریس در خصوص تحولات جدید این غول هواپیماسازی توضیحات لازم را ارائه کنند.
با وجود این، هنوز معلوم نیست که آیا ایرباس در نمایشگاه پاریس از هواپیمای جدید خود پرده برداری خواهد کرد یا این کار را به زمان پس از دریافت سفارشات موکول خواهد کرد: کاری که در ایرباس بسیار رایج و متدوال است.
ایرباس انتظار دارد در واخر سال جاری سفارشات خوبی از برخی مشتریان بالقوه، مانند دلتا ایرلاینز، دریافت کند چرا که این شرکت در صدد است بوئینگ های ۷۶۷ و ۷۴۷ خود را با جت های جدیدتر و مدرن تری جایگزین کند.
ایرباس ۳۳۰ در حدود دو دهه پیش وارد ناوگان شد و انتظار می رفت یک جت کامپوزیتی مانند دریم لاینر ۷۸۷ یا حداقل مدرل پیشرفته ایرباس ۳۵۰ جایگزین آن شود، اما با تغییراتی که ایرباس در آن به عمل آورد، این هواپیما همچنان به پرواز ادامه خواهد داد و با توجه به تاخیر رخ داده در تحویل دریم لاینر، به نظر می رسد این هواپیما فروش بهتری داشته باشد.

جوابی بنویسید