خانه » اطلاعیه ها » فراخوان حضور در سی و یکمین اجلاس آسیا-اقیانوسیه ایفاتکا- بانکوک (۱۸-۲۰ آبان ۱۳۹۳)
فراخوان حضور در سی و یکمین اجلاس آسیا-اقیانوسیه ایفاتکا- بانکوک (۱۸-۲۰ آبان ۱۳۹۳)

فراخوان حضور در سی و یکمین اجلاس آسیا-اقیانوسیه ایفاتکا- بانکوک (۱۸-۲۰ آبان ۱۳۹۳)

به اطلاع اعضای محترم جامعه می رساند که بدلیل عدم میزبانی جوامع منطقه برای اجلاس آتی منطقه ای ایفاتکا، این نشست برای اولین بار در یک کشور غیرعضو و با رهبری معاون اجرایی دبیر کل در بانکوک برگزار می گردد.
خواهشمند است ضمن مطالعه دقیق اطلاعات این اجلاس با دانلود فایل مربوطه (با عنایت به عدم ایجاد website) به نکات ذیل توجه فرمایید.
۱- در ایمیلی از جوامع منطقه خواسته شده تعداد نفرات اعزامی از کشورها اعلام شود. لذا با عنایت به ظرفیت حداکثر ۸۰ نفری سالن هواپیمای تایلند ( محل برگزاری اجلاس)، اعضای محترم علاقه مند به حضور در اسرع وقت و حداکثر تا پایان شهریورماه با مهندس حقیقی (۰۹۱۲۳۹۳۵۶۰۸) تماس حاصل نمایند.
(SMS-Whats app- Vibermsg– Tango and email to a.dirini@gmail.com are also AVBL)
۲- گرچه برای اولین بار برگزار کننده ، هزینه ای برای ثبت نام دریافت نمی نماید،لیکن هزینه وعده های پذیرایی و تورهای احتمالی به عهده مصرف کننده می باشد که شاید از هزینه معمول ثبت نام بیشتر تمام شود.
۳- ویزای تایلند یک هفته ای و با هزینه حدود ۱۶۰ تا ۱۸۰ هزار تومان توسط خود داوطلبان قابل تهیه است.
۴- انتخاب و رزرو هتل نیز در این شهر توریستی کاملا به عهده شرکت کنندگان خواهد بود. برای اطلاع به چند هتل مختلف در اطلاعیه اشاره شده است با قیمت حدود ۸۰ دلار برای هرشب . گفته شده بدلیل High Season  بودن بانکوک در تاریخ اجلاس هیچ تضمینی برای وجود اتاق در هتل های پیشنهادی در صورت رزرو دیرهنگام وجود ندارد ( برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از تورهای ارزان قیمت به آژانس های مسافرتی مراجعه نمایید).
۵- با توجه به سخاوت هواپیمایی تایلند در اسپانسری محل برگزاری اجلاس، دیگر درخواست تخصیص تخفیف بلیت از سوی ایفاتکا صورت نمی گیرد.
۶- از علاقه مندان به ارایه working paper در موضوعات ذیل نیز دعوت به عمل می آید تا مطالب خود را به جامعه ارسال نمایند تا پس از بررسی در دستور کار همایش قرار گیرد. ارایه مطالب علمی و شرکت در گفتگوها  گام مهمی در ارتقای بیش از پیشATC ایران در منطقه می باشد. بدیهی است در صورت وجود تسهیلات سفر ایشان در اولویت خواهند بود.
A- ATFM
B- Airspace and air route re-design
C- Development of flexible Civil / Military airspace usage
D- Analysis of current ATC handling of traffic
E- Analysis of current R/T and phraseology requirements
F- Information sharing on equipment upgrades and implementation
G- ASMGCS procedures
۷- خواهشمند است برای هرگونه پرسش و رفع ابهام صرفا با هماهنگ کننده داخلی نمایندگی تماس حاصل فرمایید.
در پایان تاکید می گردد این نهاد صرفا سازماندهی کننده گروه بوده و هیچ مسولیتی برای انجام امور بلیت، روادید، اقامت نخواهد داشت ودرصورت امکانِ دریافت تخفیف، مراتب به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهدرسید.

جوابی بنویسید